Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΙΛΟΥΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΘΩ

  ΔΙΨΑ ΘΕΟΥ

 "Τον πρώτο χρόνο της ζωής μου στο Μοναστήρι (σημ.: στο Ρωσικό Μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονος στο Άγιον Όρος) η ψυχή μου γνώρισε τον Κύριο εν Πνεύματι Αγίω.
   Πολύ μας αγαπά ο Κύριος. Το έμαθα από το Άγιο Πνεύμα, το Οποίο μου έδωσε ο Κύριος κατά το μοναδικό Του έλεος.
   Γέρασα και ετοιμάζομαι για τον θάνατο, και χάριν του λαού γράφω την αλήθεια.
   Το Πνεύμα του Χριστού, που μου έδωσε ο Κύριος, θέλει να σωθούν οι πάντες, ώστε όλοι να γνωρίσουν τον Θεό.
   Ο Κύριος έδωσε στον ληστή τον παράδεισο. Και σε κάθε αμαρτωλό κατά όμοιο τρόπο θα δώσει τον παράδεισο. Εγώ ήμουν χειρότερος κι από ένα βρωμερό σκύλο λόγω των αμαρτιών μου, αλλά άρχισα να ζητώ από τον Θεό συγχώρηση, και Αυτός μου έδωσε όχι μόνον τη συγχώρηση, αλλά και το Πνεύμα το Άγιον,  και εν Πνεύματι Αγίω γνώρισα τον Θεό.
   Βλέπεις αγάπη Θεού προς εμάς; Και ποιος θα περιέγραφε την ευσπλαχνία Του αυτή;
   Ώ αδελφοί μου, πέφτω στα γόνατα και σας παρακαλώ - πιστεύετε στον Θεό, πιστεύετε ότι υπάρχει το Άγιον Πνεύμα, το Οποίο μαρτυρεί περί του Θεού σε όλες τις Εκκλησίες μας και στην ψυχή μου.
   Το Πνεύμα το Άγιον είναι αγάπη. Και η αγάπη αυτή πλημμυρίζει όλες τις ψυχές των ουρανοπολιτών αγίων. Και το ίδιο Άγιον Πνεύμα είναι επί της γης στις ψυχές αυτών που αγαπούν τον Θεό.
   Εν Πνεύματι Αγίω όλοι οι ουρανοί βλέπουν τη γη, και ακούουν τις προσευχές μας και προσφέρουν αυτές στον Θεό.
   Ο Κύριος είναι ελεήμων, γνωρίζει αυτό η ψυχή μου, αλλά να περιγράψω αυτό αδυνατώ. Είναι στο έπακρο πράος και ταπεινός, και όταν Τον δη η ψυχή, τότε αλλοιώνεται και γίνεται όλη αγάπη προς τον Θεό και τον πλησίον, και η ίδια γίνεται πράη και ταπεινή. Αλλά εάν ο άνθρωπος χάσει τη χάρη αυτή, τότε θα κλαίει όπως ο Αδάμ μετά την έξωσή του από τον παράδεισο. Οδυρόταν και τους οδυρμούς του τους άκουε όλη η έρημος. Τα δάκρυά του ήταν πικρά από τη θλίψη, και επί πολλά έτη έχυνε αυτά.
   Έτσι και η ψυχή που γνώρισε τη χάρη του Θεού και κατόπιν την έχασε, πονάει για τον Θεό και λέει:
    "Διψά η ψυχή μου τον Κύριο και με δάκρυα Τον αναζητώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Ου εισί δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμι εν μέσω αυτών" (Ο Κύριος)